Otsikko
Onko Seppo Närhen biisiin Minä sekä toi kuu nuotteja saatavilla mitenkään?

Kysytty

Onko Seppo Närhen biisiin Minä sekä toi kuu nuotteja saatavilla mitenkään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seppo Närhen Minä sekä toi kuu -levytys on vuodelta 1976. Alkujaan laulu on Michael Nesmithin säveltämä ja sanoittama Silver Moon. Tekstin suomensi Heikki Harma (Hector).

Kansalliskirjaston tietokannasta selviää, että Närhen versiota ei ole julkaistu nuottina. Nesmithin alkuperäisversion nuottejakaan ei näytä olevan kirjastojen kokoelmissa.

Lyhyt nuottinäyte löytyy Monkees-yhtyeen fanisivulta, ja koko alkuperäiskappaleen nuotit on mahdollista ostaa Sheetmusicnow-verkkokaupasta.

Lähteet:
Fenno-musiikkiarkisto
Kansalliskirjasto.finna.fi