Onko saatavissa sellaista vanhaa kirjaa, jonka nimi on kansanemännän keittokirja? Tekijänä on ilmeisesti Alma Forsten v.1902.

Kysytty

Onko saatavissa sellaista vanhaa kirjaa, jonka nimi on kansanemännän keittokirja? Tekijänä on ilmeisesti Alma Forsten v.1902.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on saatavissa kaukolainaamalla, myös tuo 1. painos vuodelta 1902. Voitte kaukolainata kirjan oman kirjastonne kautta.