Onko saatavilla Seija Simolan kappaleeseen RAKKAUS KASVOISTA KASVOIHIN SANOITUKSIA JA NUOTTEJA

Kysytty

Onko saatavilla Seija Simolan kappaleeseen RAKKAUS KASVOISTA KASVOIHIN SANOITUKSIA JA NUOTTEJA

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tähän kysymykseen vastattiin viimeksi 28.10.2016 15, mutta valitettavasti vastaus on sama: tätä Saukin sanoitusta ei ole julkaistu nuottina, vain äänitteenä.

Alkuperäinen teos, Marcello Marrocchin säveltämä ja Ruggero Cinin & Franco Migliaccin sanoittama "Gli occhi dell' amore" voisi tietysti jostain nuottikokoelmasta löytyä, mutta ainakaan lyhyellä etsimisellä tuollaista kokoelmaa ei suomalaisista kirjastoista tunnu löytyvän. Italiankieliset sanat netistä löytyvät, mutta ei suomenkielisiä.

Tästä YouTube-linkistä voi kyllä sanat kirjoittaa ylös, mutta nuoteiksi ne eivät muutu https://www.youtube.com/watch?v=8Zdmt_TuxtA

Heikki Poroila