Otsikko
Onko Pekka Töpöhäntää ruotsiksi haluaisin lainata sen se on todella hyvä se on mielikirjani.

Kysytty

Onko Pekka Töpöhäntää ruotsiksi haluaisin lainata sen se on todella hyvä se on mielikirjani.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pekka Töpöhäntä on ruotsiksi Pelle Svanslös. Kannattaa olla yhteydessä Föglön kirjastoon, missä osavat kertoa tarkemmin koska heille tulee ao kirjoja. Nettitiedon mukaan siellä on ainakin kirja Alla tiders Pelle Svanslös.
Katso lisää
http://opac.mariehamn.aland.fi/pls/bookit/pkg_www_misc.print_index?in_u…

Puh nr sinne on 018-50348.