Onko olemassa nuotteja vapaana Titanic-elokuvan tunnusmusiikista My heart will go on? Tarvittaisiin nokkahuilulle mutta pianon nuotit kuulemma käyvät myös…

Kysytty

Onko olemassa nuotteja vapaana Titanic-elokuvan tunnusmusiikista My heart will go on? Tarvittaisiin nokkahuilulle mutta pianon nuotit kuulemma käyvät myös. Lapseni etsii tätä tietoa ja jos teiltä löytyy hän voi käydä sen hakemassa. S-posti tulee Vantaalle, asun Riihimäellä, töissä Vantaalla

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Riihimäen musiikkiosastolta löytyy useitakin pianonuotteja My Heart Will Go On laulusta, mutta nokkahuiluversiota siitä ei valitettavasti löydy. Pianonuotit löytyvät musiikkiosastoltamme.