:Onko mistään mahdollisesti saatavissa Jerry Cotton No 8/1967 Ajo vankilaan sallittu ? Tai Cotton sarja No 19/1979 Kuumaa lyijyä ilmassa ? T Kari

Kysytty

Hei:Onko mistään mahdollisesti saatavissa Jerry Cotton No 8/1967 Ajo vankilaan sallittu ? Tai Cotton sarja No 19/1979 Kuumaa lyijyä ilmassa ? T Kari

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näin vanhoja lehtiä ei käytännössä löydä kuin divareista hyvällä onnella ja Kansalliskirjaston Fennica-kokoelmasta Helsingistä. Fennica-tietokannan mukaan kysyjän etsimien numeroiden pitäisi kyllä löytyä kokoelmasta. Näitä täytyy kuitenkin tulla lukemaan paikan päälle Kansalliskirjaston lukusaliin (Unioninkatu 40). Lukusalivarauksen voi tehdä netin kautta (https://fennica.linneanet.fi/vwebv/holdingsInfo?searchId=2017&recCount=…), mutta paikalle täytyy tulla henkilökohtaisesti. Tilauslomake voi näyttää tottumattomasta monimutkaiselta, mutta tärkeintä on ilmaista tarkasti, mitä on hakemassa, kirjaston henkilökunta osaa sen perusteella sitten päätellä, mitä täytyy varastosta hakea. Aineistoa ei myöskään saa luettavakseen heti, vaan vasta tilauksen jälkeisenä arkipäivänä ja jos paikalle tulee kauempaa, kannattaa varmistaa, että tilaus on noudettu, ettei tule turhaa reissua. Lisätietoja voi kysyä sähköpostitse osoitteesta kk-palvelu@helsinki.fi tai puhelimella +358 (0)2941 23196 (arkisin 10–17, ke 10-20, parittomien viikkojen la 9–16).

Heikki Poroila

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Moi, minulta voisi ostaa tuon Cottonsarjan lehden 19/1979. Hyväkuntoinen, siisti lehti.
2,5 euroa+ postikulut.