Onko missään uudemmassa kännykässä mahdollista itse säveltää soittoääniä? tai jättää tyhjäksi niin tietystä numerosta ei soitettaessa ei puhelin soi. Mallissa…

Kysytty

Onko missään uudemmassa kännykässä mahdollista itse säveltää soittoääniä? tai jättää tyhjäksi niin tietystä numerosta ei soitettaessa ei puhelin soi. Mallissa 3310 on, mutta sitä ei enää löydy.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tällaisia tuotemalleihin liittyviä ominaisuuksia ei meillä ole mahdollisuus kattavasti selvittää kirjastossa. Kehottaisin kääntymään suoraan alan liikkeiden puoleen. Netistä löytyy kännykkävalmistajien sivustoja, joissa esitellään eri malleja. Esim. Nokialla on netissä myös palvelu, jossa vastataan asiakkaan kysymyksiin: http://www.nokia.fi/A4325226