Otsikko
Onko missään Suomen kirjastossa Kevin Coynen Light up my little light (tai light up your little light, en ole varma nimestä) -kappaletta cd-levyllä? Tai onko…

Kysytty

Onko missään Suomen kirjastossa Kevin Coynen Light up my little light (tai light up your little light, en ole varma nimestä) -kappaletta cd-levyllä? Tai onko hän itse edes levyttänyt sitä vai ainoastaan säveltänyt?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kevin Coynen laulu "Light up your little light" on hänen albumiltaan Blame it on the Night (Virgin, 1974, V2012).

Cd-versiota levystä ei ole tehty, eikä laulu ole päätynyt Coynen kokoelma-cd-levyillekään. Blame it on the Night -LP (siis vinyylilevy) löytyy maakuntakirjastohaun mukaan Turun kaupunginkirjastosta, Espoon kaupunginkirjastosta ja Kouvolan kaupunginkirjastosta.

Kauko Röyhkä teki 1981 laulusta suomenkielinen version nimellä "Kanerva". Sen sijaan ulkomaisia cover-versioita ei ole ainakaan All Music -tietokannan mukaan tehty.

Kaukolainapyynnön Oulun kaupunginkirjastoon voi jättää puhelimitse, sähköpostitse tai lomakkeella http://www.ouka.fi/kirjasto/palvelut/kaukopal.html . Kaukopalvelun toimitusmaksu on 0,50 euroa.

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Molemmat artistit ovat tavallaan marginaalissa. Toivoa heille. Kauko royhkää edelleen, Kevin köhisi viimeisen jo paljon aiemmin.