Onko missään kirjastossa nuotteja lauluun Vanha Virsi Taalainmaalta? Tarvitsen lähinnä että voisin opetella soittamaan sen.

Kysytty

Onko missään kirjastossa nuotteja lauluun Vanha Virsi Taalainmaalta? Tarvitsen lähinnä että voisin opetella soittamaan sen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mm. seuraavista nuottijulkaisuista kappale löytyy. Ensimmäinen on kuoropartituuri, joten jos haluat opetella soittamaan kappaleen, suosittelen mieluummin Suurta toivelaulukirjaa 14. Se löytyy suurimmasta osasta kirjastoja.

Sekakuorolauluja. III / Toimituskunta Titta Lampela, Hanna Remes, Marjukka Riihimäki, Rita Varonen, Reijo Kekki
Julktiedot Helsinki : Sulasol, c2006
Huomautus Partituuri. Kuoropartituuri.

Suuri toivelaulukirja. 14 / Toimittanut Heikki Uusitalo ; nuottitoimitus ja -grafiikka Olli Heikkilä ; taitto ja kuvitus Pirkko Huttunen
Julktiedot Helsinki : F-Kustannus ja Suuri Suomalainen kirjakerho, 2002
Painos 2. p.