Otsikko
Onko merja jalon kirjassa, arvoitusten jäljillä, virhe, koska siinä sanotaan, että ratsukallion uhka ilmestyy heinäkuussa 2017? Eikö sen pitäisi olla 2018? Ja…

Kysytty

Hei! Onko merja jalon kirjassa, arvoitusten jäljillä, virhe, koska siinä sanotaan, että ratsukallion uhka ilmestyy heinäkuussa 2017? Eikö sen pitäisi olla 2018? Ja tiedättekö, milloin kirja ilmestyy Raahen kirjastoon? Olisin kiitollinen vastauksesta:)!!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

kysymäsi Merja Jalon kirja Ratsukallion uhka on ilmestynyt vasta tänä vuonna 2018. Kirja ei ole vielä lainattavissa Raahessa eikä muissa OUTI-kirjastoissa. Tein sinulle varauksen kyseiseen kirjaan. Olet jonossa 10-20 välillä. En pysty tarkalleen sanomaan milloin kirja tulee ihan käytännössä lainaukseen. Odottele ihan rauhassa ilmoitusta puhelimeesi. Kirjan arvioitu ilmestymispäivä on 17.5.2018.

Arja