Onko Mäntän kirjastossa kirjaa Joyce Meyer, Mielen taistelukenttä? Voisinko saada lainaksi?

Kysytty

Onko Mäntän kirjastossa kirjaa Joyce Meyer, Mielen taistelukenttä? Voisinko saada lainaksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mäntän kirjastossa ao teosta ei ole. Piki-verkkokirjastosta on mahdollista tilata sitä Mäntän kirjastoon seutulainana 2€ hintaan. Tällä hetkellä kirjaa on paikalla Nokian, Vammalan ja Ylöjärven kirjastoissa, josta se lähetetään Mänttään kuljetuksella kunhan seutuvaraus on tehty.
Voit siis itse tehdä seutuvarauksen Piki-verkkokirjastossa http://kirjasto.tampere.fi/Piki
mikäli sinulla on minkä tahansa Piki-kirjastoihin kuuluvan kirjaston kortti ja valita Mäntän kirjaston noutopaikaksi.