Onko Malin Persson Gioliton kirja Molemmille poskille tulossa valikoimiin? Voisiko sen jo varata etukäteen?

Kysytty

Onko Malin Persson Gioliton kirja Molemmille poskille tulossa valikoimiin? Voisiko sen jo varata etukäteen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

On tulossa, mutta vielä ei voi tehdä varausta. Tarkkaa aikaa, jolloin kyseinen kirja saadaan kirjaston kokoelmiin, on vaikea sanoa. Varauksen voi tehdä vasta sitten, kun tiedot kirjasta ja niteet (vähintään yksi nide) ovat näkyvissä HelMet-tietokannassa. Varauksen voi tehdä, vaikka niteet olisivat käsittelyssä-tilassa.