Otsikko
Onko kirjoja lainattavana? Onko niissä opiskelijoiden nimiä? Orimattilan yhteislyseo 1923-1939 ja Koulutaival Orimattilassa 1923-1993. Mitä on sivuilla 30-31?

Kysytty

Onko kirjoja lainattavana? Onko niissä opiskelijoiden nimiä?
Orimattilan yhteislyseo 1923-1939 ja Koulutaival Orimattilassa 1923-1993. Mitä on sivuilla 30-31?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Orimattilan kaupunginkirjaston kokoelmista löytyy kirja

Koulutaival Orimattilassa 1923-1993 : Orimattilan yhteislyseo 1923-1939, Orimattilan yhteiskoulu 1939-1970, Orimattilan kunnallinen keskikoulu ja lukio 1970-1973, Orimattilan peruskoulun yläaste ja lukio 1973-.

Kirjan on julkaissut Orimattilan koulumatrikkelitoimikunta vuonna 1993. Kustantaja on Gummerus ja tekijä Tuija Välimaa.

Teos on lainattavissa ja voit tehdä kaukolainpyynnön oman kotikirjastosi kautta.

Voit myös ottaa suoraan yhteyttä Orimattilan kaupunginkirjastoon http://www.orimattila.fi/kirjasto/
http://www.orimattila.fi/kirjasto/index.php?option=com_content&task=blo…