Onko kirjastosta lainattavissa CD-R, CD-RW -levyjen lukulaitetta? Nykyisissä tietokoneissa tai läppäreissä ei enää sellaisia ole ja haluaisin siirtää mm…

Kysytty

Hei, onko kirjastosta lainattavissa CD-R, CD-RW -levyjen lukulaitetta? Nykyisissä tietokoneissa tai läppäreissä ei enää sellaisia ole ja haluaisin siirtää mm. valokuvat turvaan vanhalta formaatilta ulkoiselle kovalevylle.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tervetuloa Tapiolan kirjastoon. Pajassa meiltä voi lainata ulkoisen levyaseman.

Yhteystietosivulle linkki: http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Tapiolan_kirjasto/Yhte…