Onko kirjastossa uutta versiota metsästyskirjasta joka pitäisi lukea että pärjäisi mätsästystentissä

Kysytty

Onko kirjastossa uutta versiota metsästyskirjasta joka pitäisi lukea että pärjäisi mätsästystentissä

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Meille on kyllä tilattu vuoden 2005 painos Metsästäjän oppaasta, mutta se ei ole jostain syystä vielä saapunut. Pitänee kovistella kustantajaa, että muistaavat sen meille lähettää. Meillä on kaksi kappaletta vuoden 2004 painosta, molemmat lainassa täällä hetkellä.