Otsikko
Onko kirjastossa saatavilla sukututkimusta, joka käsittelee säveltäjä Selim Palmgrenin sukua. Tietoni mukaan muinoin tehty sukututkimuskirjanen ei ole tällä…

Kysytty

Onko kirjastossa saatavilla sukututkimusta, joka käsittelee säveltäjä
Selim Palmgrenin sukua. Tietoni mukaan muinoin tehty
sukututkimuskirjanen ei ole tällä nimellä.
Mielestäni suvun historiaa on käsitelty suppeasti jossakin muodossa,
myös Porin kaupunginkirjaston kokoelmissa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Teoksen Släktbok osassa II:2 (ilmestynyt sarjassa Skrifter utgivna av Svenska litteratursällskapet i Finland) on sukututkimus Palmgrenin suvusta. Se on laajuudeltaan n. 20 sivua. Tutkimus on saattanut ilmestyä myös eripainoksena. Porin kaupunginkirjaston kokoelmassa olevaa kirjaa ei saa lainaksi, mutta voitte ottaa siitä
täällä kopioita tai pyytää oman paikkakuntanne kirjaston kaukopalvelua tilaamaan kopiot. Porin kaupunginkirjastosta löytyy muutakin aineistoa Selim Palmgrenista ja Palmgren-suvusta. Kaikki materiaali ei näy aineistotietokannassa, joten kannattaa kääntyä Satakunta-osaston puoleen.

1 ääntä

Kommentit

Hei!
Onko kyseistä sukututkimusta (suppea) suomenkielisenä?
Ystävällisin terveisin Orvokki Palmgrén