Otsikko
Onko kirjastossa mahdollista selata Loviisan seurakunnan kirkonkirjoja mikrofilmiltä sukututkimusta varten?

Kysytty

Hei,

Onko kirjastossa mahdollista selata Loviisan seurakunnan kirkonkirjoja mikrofilmiltä sukututkimusta varten?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti Loviisan kirjastossa ei enään ole mahdollista tutkia kirkonkirjoja mikrofilmiltä.

Loviisanseudun Sukututkijoilla on hallussaan omat mikrokortit ja lukulaitteet.

Seuran puheenjohtajana toimii Tom Olanderi, puh. 040 520 7200.

Agricolan suomalaisen seurakunnan yhteystiedot:

Brandensteininkatu 11, 07900 Loviisa
puh. 044 722 9229
Sähköposti: agricolanseurakunta@evl.fi

Avoinna
ma, ti, to ja pe klo 9-12 ja 13-15
keskiviikkoisin klo 13-15