Onko Kajaanin kirjastossa lainanpalautusluukkua, johon laiant voi palauttaa vaikka kirjasto ei ole avoinna?

Kysytty

Onko Kajaanin kirjastossa lainanpalautusluukkua, johon laiant voi palauttaa vaikka kirjasto ei ole avoinna?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kajaanin pääkirjastossa on palautusluukku, se sijaitsee parkkipaikan puoleisella sivulla henkilökunnan sisäänkäyntiovessa.