Otsikko
Onko käänneetty suomeksi erich maria remaequen teosta der funke leben?Jos on, niin mistä löydän? Kiitos.

Kysytty

Onko käänneetty suomeksi erich maria remaequen teosta der funke leben?Jos on, niin mistä löydän? Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Erich Maria Remarquen kirja Der Funke Leben on käännetty suomeksi ja julkaistu nimellä Elämän kipinä vuonna 1953 (WSOY, käännös Kai Kaila). Kirjaa on saatavana mm. Lastu-kirjastoista kolmesta paikasta (Lahti, Asikkala ja Padasjoki) sekä eräistä muistakin kaupunginkirjastoista.

Heikki Poroila