Otsikko
Onko jossakin listattu mitä aseita (erityisesti eri ohjustyypit ja lennokit) venäjä on käyttänyt Ukrainan sodassa ja millaisia määriä?

Kysytty

Onko jossakin listattu mitä aseita (erityisesti eri ohjustyypit ja lennokit) venäjä on käyttänyt Ukrainan sodassa ja millaisia määriä?

Vastaus

Vastattu

Aivan tarkkoja ja luotettavia tietoja asiasta ei pysty löytämään. Wikipedia listaa aseita, joita Venäjän arvellaan käyttäneen. Le Monden mukaan molemmat maat käyttävät valtavat määrät drooneja, jopa 10 000 kuukaudessa. Center for Strategic and International Studies on koostanut diagrammeja eri ohjustyypeistä, joita Venäjä on käyttänyt - tietojen mukaan Venäjä olisi ampunut useita satoja ohjuksia kuukaudessa.