Onko jossain olemassa listausta suomennetuista tai suomeksi ilmestyneistä Elvis Presleytä käsittelevistä kirjoista?

Kysytty

Onko jossain olemassa listausta suomennetuista tai suomeksi ilmestyneistä Elvis Presleytä käsittelevistä kirjoista? Englanniksi löytyy paljon mutta on vaikea etsiä suomenkielistä kirjallisuuttta. Jos tällainen lista löytyy niin olisin todella kiitollinen siitä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hain Elvistä käsitteleviä suomenkielisiä kirjoja Suomen kansalliskirjaston Finna-palvelusta ja niitä löytyi 37 kappaletta. Hakutuloksen pääset katsomaan tästä linkistä kansalliskirjasto.finna.fi/Search/Results. Haku on tehty tarkennetussa haussa käyttämällä hakuehtoa aihe: Presley, Elvis ja rajaamalla hakutulos suomenkielisiin kirjoihin.