Otsikko
Onko Helsingissä paikkaa jossa voi käydä tekemässä käsitöitä (esim. ompelukoneella) omatoimisesti vaihtelevina aikoina?

Kysytty

Onko Helsingissä paikkaa jossa voi käydä tekemässä käsitöitä (esim. ompelukoneella) omatoimisesti vaihtelevina aikoina?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etelä-Haagan kirjastossa on asiakkaiden käytössä ompelukone. Käyttöajan voit varata numerosta 09 310 85032.
Katso lisää kirjaston kotisivulta:
http://www.lib.hel.fi/Page/28260a68-aa56-41c8-9061-30d450cb37e6.aspx?an…