Otsikko
Onko Carlo Laszlolta tullut muita nuortenkirjoja kuin "viides mies"? Missä järjestyksessä Mats Larssonin Axel Borell kirjat ovat tulleet (montako, minkä…

Kysytty

Onko Carlo Laszlolta tullut muita nuortenkirjoja kuin "viides mies"?
Missä järjestyksessä Mats Larssonin Axel Borell kirjat ovat tulleet (montako, minkä nimisiä)?
Montako kylmä hiki kirjaa on Jukka Parkkiselta tullut nimeltään ja liittyykö ne toisiinsa?
Montako skeittaaja kirjaa Jorma Ranivaaralta on tullut nimeltään ja järjestykseltään?
Ps. Tämä kysy kirjastonhoitajalta paikka on TOSI hyvä!! Hyvää syksyn jatkoa!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Carlo Laszlon kirjoista on suomennettu vain Viides mies.

Larssonin Borell-kirjojen järjestys on seuraava:
Alex Borell ja rasistit. WS 1994
Alex Borell ja totuuden tien tulkit. WS 1995
Alex Borell ja rahan valta. WS 1996

Kylmä hiki -sarjassa on ilmestynyt vain yksi Jukka Parkkisen kirja, Jäljet vedessä. WS 1991.

Jorma Ranivaaran Skeittaaja-sarjaa on ilmestynyt viisi osaa:
Skeittaajan kesäloma.WS 1991
Skeittaaja kakkosketjussa. WS 1992
Skeittaaja lumilaudalla. WS 1993
Keskiyön skeittaaja. WS 1994
Skeittaajan paluu. WS 2004