Onko Bengt-Åke Crassin LÄTKÄJENGI sarjaa saatavilla jostain Suomeksi/Ruotsiksi pitäisi löytyä sarjan osa 8-11 pikainen vastaus kiitos

Kysytty

onko Bengt-Åke Crassin LÄTKÄJENGI sarjaa saatavilla jostain Suomeksi/Ruotsiksi pitäisi löytyä sarjan osa 8-11
pikainen vastaus kiitos

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Osia 8-11 i ole suomennettu, ruotsiksi niitä löytyy Helmet-kirjastoista. Osien nimet ovat
Komma tillbaka / Bengt-Åke Cras Södergårdens hockey club ; 11
Slashing, Södergårdens hockey club ; 10
Hårda bud, Södergårdens hockey club ; 9
Under isen Södergårdens hockey club ; 8
Voit varata ne itsellesi ja noutaa lähikirjastoistasi, Vantaalla varaukset eivät maksa, tee varaus verkkokirjastosi kautta joka teokseen erikseen http://www.helmet.fi .