Onko Ahti Kuoppala näytellyt pappia kotimaisessa elokuvassa? Ja jos on, niin minkä nimisessä?

Kysytty

Onko Ahti Kuoppala näytellyt pappia kotimaisessa elokuvassa? Ja jos on, niin minkä nimisessä?

Vastaus

Vastattu

Elonet-tietokannan mukaan Ahti Kuoppala on näytellyt 32:ssa kotimaisessa elokuvassa, mutta ainakaan tietokannassa mainittujen roolihahmojen joukossa ei ole yhtään, jonka voisi hyvin perustein olettaa olevan papin rooli. Jotkut roolit on kirjattu vain roolihahmon nimellä, mutta näistäkään mikään ei vaikuttaisi olevan pappi.

Heikki Poroila