Otsikko
Ongelma kunta-valikossa? Varasin tänään 11.1 teoksen, Geropsykologia: vanhenemisen ja vanhuuden psykologia. Olisin halunnut noutaa kirjan Järvenpään…

Kysytty

Ongelma kunta-valikossa?
Varasin tänään 11.1 teoksen, Geropsykologia: vanhenemisen ja vanhuuden psykologia. Olisin halunnut noutaa kirjan Järvenpään kirjastosta, mutta jostain syystä Keravan kirjasto oli ainoa vaihtoehto. Voiko noutopaikan vielä muuttaa Järvenpäähän?

Vastaus

Vastattu

Kirkes-kirjastojen verkkokirjastossa voi varausta tehdessä valita alasvetovalikosta joko maksuttoman varauksen, jolloin varauspyyntö kohdistuu omaan varauskokoelmaan tai seutuvarauksen, jolloin varauspyyntö kohdistuu kaikkiin Kirkes-kirjastojen aineistoihin. Seutuvaraus maksaa 1,50 €.

Jos oma noutopaikka ei varausta tehdessä näy valikossa, tulee varaus vaihtaa seutuvaraukseksi. Tässä tapauksessa varaamasi teoksen ainoa kappale löytyi Keravan kirjastosta ja siihen pitää tehdä seutuvaraus, jotta noutopaikaksi saa Järvenpään.

Koska kirja on jo poimitty hyllystä ja odottaa noutoa Keravan kirjastossa, voit ottaa yhteyttä kirjastoon ja pyytää heitä lähettämään se Järvenpäähän. Keravan yhteystiedot: https://www.kerava.fi/yhteystiedot/palveluiden-järjestäjät-ja-tuottajat….