Olisin tiedustellut, mistä löydän tietoa Varkaudessa (Varkauden Lehti) olleesta näyttelystä 70-luvulla. Taulumäen torilla oli iso teltta ja siellä oli esillä…

Kysytty

Olisin tiedustellut, mistä löydän tietoa Varkaudessa (Varkauden Lehti) olleesta näyttelystä 70-luvulla. Taulumäen torilla oli iso teltta ja siellä oli esillä Valas. Olisi kiva lukea asiasta tai nähdä joku kuva.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen Tivoli tai Sirkus Finlandia kierrätti 1970-luvulla valasta ainakin yhtenä kesänä. Juttu on ollut myös Warkauden Lehdessä, mutta sen löytäminen on vaikeaa. Pitäisi tietää päivämäärä vaikkapa edes kuukauden tarkkuudella. Digimuodossa noita vanhoja lehtiä ei löydy.