Oliko Sherlock Holmesilla koiraa? Jos oli, niin mikähän kyseisen nuuhkijan nimi mahtoi olla?

Kysytty

Oliko Sherlock Holmesilla koiraa? Jos oli, niin mikähän kyseisen nuuhkijan nimi mahtoi olla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sherlock Holmesilla itsellään ei ilmeisesti ollut koiraa. Eräässä Holmes-tarinassa esiintyy Pompey-niminen koira (joka muistuttaa beaglea ja ajokoiraa). Pompeyn Holmes lainaa MR. Jeremy Dixonilta. Tarinan nimi on "The Adventure of the Missing Three-Quarter" ja se löytyy osoittesta: https://sherlock-holm.es/stories/pdf/a4/1-sided/miss.pdf