Olen yrittänyt etsiä tietoa/nuotteja eräästä melodiasta: Les Reed/Barry Mason tekemä I Love Him, joka suomeksi Laila Kinnusen esittämä Sua etsin. Ilmeisesti v…

Kysytty

Hei! Olen yrittänyt etsiä tietoa/nuotteja eräästä melodiasta: Les Reed/Barry Mason tekemä I Love Him, joka suomeksi Laila Kinnusen esittämä Sua etsin. Ilmeisesti v 1966. Kävin paikallisessa kirjastossa jossa ystävällinen työntekijä yritti auttaa mutta ei löydetty nuottijulkaisua. Voitteko auttaa tässä asiassa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti on niin, ettei tätä laulua "I love him" ole koskaan julkaistu nuottina suomenkielisin sanoin. Sama tilanne on sadan muun käännösiskelmän kohdalla. En löytänyt laulusta myöskään alkukielistä nuottia mistään kokoelmasta, mikä ei varmuudella tarkoita, etteikö sitä olisi koskaan julkaistu, mutta ainakaan ihan helppo tapaus tämä laulu ei näytä olevan.

Itsenäistä Wikipedian artikkeliakaan laulusta ei näytä olevan, mutta levytyksistä löytyy kyllä tietoja googlaamalla.

Heikki Poroila