Olen yrittänyt etsiä Takeo Watanabe- nimisen säveltäjämestarin aineistoa paikalliskirjaston tietokannasta, mutta mitään hakutuloksia ei löytynyt. Löytyisikö…

Kysytty

Hei! Olen yrittänyt etsiä Takeo Watanabe- nimisen säveltäjämestarin aineistoa paikalliskirjaston tietokannasta, mutta mitään hakutuloksia ei löytynyt. Löytyisikö muista kirjastoista?
Kiitos vastauksestanne!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti näyttää olevan niin, että Watanaben musiikkia löytyy vain niiltä videotallenteilta, joilla on on hänen musiikkiaan. Suomalaisissa kirjastoissa näyttää olevan vain vuodelta 1981 peräisin olevan Sandybell-nimisen animesarjan tallenteita.

Esimerkiksi nettikauppa Amazon näyttää myyvän Watanaben musiikkia sisältävää kokoelmaa "One Man's Music" varsin kalliiseen hintaan (vähintään 25 dollaria tai Englannin puntaa). Muita vain hänen musiikkiaan sisältäviä äänitteitä en pikaisella etsimisellä löytänyt.

Heikki Poroila