Olen varkaudesta...ja kysyisin teiltä että mitä mieltä olette ns. ötökästä nimeltään pomppulimali...hän on pieni, karvainen , iso korvainen ja pitkä nenäinen…

Kysytty

hei. olen varkaudesta...ja kysyisin teiltä että mitä mieltä olette ns. ötökästä nimeltään pomppulimali...hän on pieni, karvainen , iso korvainen ja pitkä nenäinen otus joka omistaa ainoastaan siniset haalarit ja oravan poikainen tulee hänen ystäväkseen ja heillä jatkuu seikkailut.......tämän ajattelin kirjoitta tytäreni kera omista kokemuksista ja pomppulimalin kautta lasten kirjaksi jossa on opetus aina joka jakso että lapset saavat ymmärtää miten on oikein.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Kiitos kysymyksestäsi. Meillä on täällä Varkaudessa kirjallisuusyhdistys Kirja-Varkaus ry, jolla olisi enemmän asiantuntemusta kommentoida sinun kirjaideaasi.

Heillä on helmikuussa itseasiassa Luovan kirjoittamisen kurssikin, josta varmaan saisit vinkkejä itsellesi.

Aina mielellämme kannustamme kaikkia, jotka haluavat edistää kirjoittamalla suomalaista lastenkirjallisuutta. Tsemppiä hankkeellesi!