Otsikko
Olen ihastunut Simona Ahrnstedtin kirjoihin. Valitettavasti luin ne jo kaikki. Pidän sekä historiallisista, että nykyaikaan sidotuista kirjoista. Mitä vetäviä…

Kysytty

Olen ihastunut Simona Ahrnstedtin kirjoihin. Valitettavasti luin ne jo kaikki. Pidän sekä historiallisista, että nykyaikaan sidotuista kirjoista. Mitä vetäviä kirjoja voisitte vinkata minulle jatkolukemiseksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hannah, Kristin: Satakieli

Riley, Lucinda: Keskiyön ruusu ; Myrskyn sisar (sarja)

Moriarty, Liane: Yhdeksän hyvää, kymmenen kaunista ; Tavalliset pikku pihajuhlat

Moyes, Jojo: Kuinka painovoima uhmataan ; Kerro minulle jotain hyvää (trilogian 1. osa)

Medberg, Sara: Kamarineitsyt (uuden sarjan 1. osa)

Spielman, Lori Nelson: Kymmenen unelmaani ; Toscanan tytöt

Tessaro, Kathleen: Parfyymikeräilijä

Rudberg, Denise: Niin se sitten meni

James. E.L.; Mister

Gilbert, Elizabeth: Tyttöjen kaupunki

Morton, Kate: Kellontekijän tytär ; Salaisuuden kantaja ; Kaukaiset hetket

Voit hakea lisää luettavaa Helle kirjastojen kokoelmasta osoitteessa https://helle.finna.fi/

Hakusanoina esim. "viihdekirjallisuus", "historialliset rakkausromaanit", "rakkausromaanit", "historialliset romaanit"