Otsikko
Olen hankkimassa ensimmäistä kissaa kotiini. Meillä on täällä kuitenkin joitain kasveja, joista osa on kissalle myrkyllisiä. Onko olemassa teosta, joka…

Kysytty

Olen hankkimassa ensimmäistä kissaa kotiini. Meillä on täällä kuitenkin joitain kasveja, joista osa on kissalle myrkyllisiä. Onko olemassa teosta, joka kertoisi kissan ja kasvien kasvattajan kannattaisi ottaa huomioon? Myös kirjat englanniksi tai ruotsiksi kävisivät.

Vastaus

Vastattu

Kirjaa kissoille vaarallisista kasveista emme löytäneet, mutta esim. Kissojen Katastrofiyhdistys KKY ry:n sivuilla on tietoa kissoista ja kasveista sekä linkkejä muille aihetta käsitteleville sivuille:

https://kky-ry.fi/kissa-kasvit/