Otsikko
Nyt tuleekin visainen; etsin kuvakirjaa (lastenkirjaa?), jonka yhden aukeaman näin vaihto-oppilaan tekemässä videossa, jossa hän kertoo ensimmäisistä…

Kysytty

Nyt tuleekin visainen; etsin kuvakirjaa (lastenkirjaa?), jonka yhden aukeaman näin vaihto-oppilaan tekemässä videossa, jossa hän kertoo ensimmäisistä viikoistaan Suomessa. Kirjan aukeamalla oli ensimmäisellä sivulla päivä ja kaksi pingviiniä istuvat vieretysten niityllä. Toisella sivulla on sama kuva, mutta nyt onkin yö ja pingviineistä näkyvät vain ääriviivat ja hehkuvat silmät! :) Ensimmäisellä sivulla on teksti "He rakastavat toisiaan päivin ja öin". Muuta en osaa kirjasta kertoa, kun olen siis nähnyt vain tuon yhden sivun ja senkin videossa. Tuo video löytyy täältä http://medios.metropolia.fi/index.php?option=com_content&view=article&i… ja kuva kirjasta on videon kohdassa 1:39.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja löytyi! Se on:
FENATI, Massimo
Gus & Waldo : sillä siivellä / Massimo Fenati ; suomentanut Kyllikki Linna
Helsinki : WSOY, 2007
ISBN 978-951-0-32477-6
Kansialanimeke: Rakkaus on leikkiä kahden uroksen
Kuvaus: Gus & Waldo - Sillä siivellä on valloittava kuvakertomus kahdesta gay-pingviinistä, joiden rakkaus on niin kovin inhimillistä.