Nykyiset täysdigitaalielokuvat, joissa ei ole aitoja näyttelijöitä, ovat hienoa laatua. Onko maailmalla tehty myös digitaalisia pornoelokuvia?

Kysytty

Nykyiset täysdigitaalielokuvat, joissa ei ole aitoja näyttelijöitä, ovat hienoa laatua. Onko maailmalla tehty myös digitaalisia pornoelokuvia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Japanilaisia pornografisia animeja (hentai) löytyy googlehaulla hentai tai hentai 3d.

Samankaltaisia, täysdigitaalisia pornoelokuvia, muualta maailmalta löytyy googlehaulla 3d porn.