Otsikko
Muutamia vuosia sitten maineikas laulu- ja soitinyhtye The Rolling Stonesilta ilemstyi kirja joka myöskin tuli suomennettuna kirjakauppoihin. Mikähän oli…

Kysytty

Muutamia vuosia sitten maineikas laulu- ja soitinyhtye The Rolling Stonesilta ilemstyi kirja joka myöskin tuli suomennettuna kirjakauppoihin. Mikähän oli kirjan nimi, ja mistä kirjastosta se Helsingissä löytyisi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Norman, Philip: Rolling Stones; suom. Juhani Niemi, ISBN 951-1-08529-8, Otava 1985 on varmaan tiedustelemasi teos. Sen saatavuuden yleisissä kirjastoissa pääkaupunkiseudulla näet nettiosoitteesta http://www.helmet.fi Soita kirjastoon ja nouda teos itse tai tee varaus em. nettiosoitteeseen, jos sinulla on 4-numeroinen pinkoodi. Jos sitä ei vielä ole, sen saat käymällä kirjastossa ja näyttämällä kirjastokortin ja kuvallisen henkilötodistuksen.