Mun pitäs tehä alustus ruotsin kurssilla aiheesta olympialaiset ja niiden historia, mutta en oikein löydä kunnollista sivua netistä aiheesta. Sivu sais olla…

Kysytty

Mun pitäs tehä alustus ruotsin kurssilla aiheesta olympialaiset ja niiden historia, mutta en oikein löydä kunnollista sivua netistä aiheesta. Sivu sais olla semmonen, että sen kielen voi muuttaa ruotsiksi tai ruotsalainen. Osaisitteko antaa minulle vinkin, mistä tietoa kannattaa hakea? Pyydän nopeaa vastausta. Kiitos Teille.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nopeasti hakien löysin AltaVistan avulla ( www.altavista.com/ ) fraasilla "olympiska spelen" Ruotsin olympiakomitean sivuston http://www.sok.se/ , josta löytyy ruotsiksi mm. olympialaisten historiaa sekä tietoa kesä- ja talviolympialaista eri vuosilta.
Et maininnut mitkä löytämäsi sivut eivät mielestäsi olleet kunnollisia, toivottavasti tämä ei ole yksi niistä!