Montako kirjaa on ilmestynyt Babysitters club -kirjasarjassa, mikä on viimeisin kirja nimeltään ja minä vuonna se on ilmestynyt?

Kysytty

Montako kirjaa on ilmestynyt Babysitters club -kirjasarjassa, mikä on viimeisin kirja nimeltään ja minä vuonna se on ilmestynyt?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ann M. Martinin The Babysitter's club -sarjassa on ilmestynyt tähän mennessä yhteensä 24 kirjaa. Niistä viimeisin on vuonna 2005 ilmestynyt Lisa ja äitienpäivän yllätys.