Otsikko
Mitkä ois hyviä keskustelupalstoja? siis semmoisia missä voi jutella aiheesta kuin aiheesta mutta ilman että 99% vastauksista ois jotain älytöntä vi*tuilua.

Kysytty

Mitkä ois hyviä keskustelupalstoja?
siis semmoisia missä voi jutella aiheesta kuin aiheesta mutta ilman että 99% vastauksista ois jotain älytöntä vi*tuilua.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yleisillä keskustelupalstoilla tuntuu aina olevan myös vähemmän asiallisia keskustelijoita. Ehkä helpoimmin hyvät keskustelupalstat ovat harrastelijoiden palstoja, mutta niissä ei sitten tietenkään keskustella kaikista aiheista.

Vaikea kysymys, olisiko lukijoilla ehdotuksia?

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Täällä voi jutella aiheesta kuin aiheesta.
https://tiedepalsta.fi

Älä anna nimen hämätä, on paljon muutakin keskustelua kuin tiedeaiheista keskustelua. Ihan hyvä henki, keskustelua käydään anonyymeillä mutta rekisteröidyillä nimimerkeillä joka osaltaan siistii keskustelua.