Miten timo jurkalla nykyään menee luvin netistä että hänellä on kuulo mennyt mitenkähän nykyään hänellä menee

Kysytty

miten timo jurkalla nykyään menee luvin netistä että hänellä on kuulo mennyt mitenkähän nykyään hänellä menee

Vastaus

Vastattu

Hei,

Kiitos kysymyksestäsi. Löysimme Hymyn verkkolehdestä Timo Jurkan kuuloon liittyvän jutun, joka oli päivätty 7.11.2020.

Artikkelissa sanottiin, että kuulo on asteittain palautunut. Timo uskoo, että aivot ovat korjanneet tilannetta. Artikkelin mukaan

näyttelijä-muusikko voi taas elää äänien maailmassa. Laajempi juttu löytyy painetusta Hymy-lehdestä 11/2020 (s.36-39). Lehteä voi

lukea esimerkiksi kaikissa Lumme-kirjastoissa asiakaskoneilta verkkopalvelu eMagz:in kautta.