Miten saisin selville, missä nuottikirjassa on Juha Tapion säveltämiä/laulamia lauluja? www.helmet.fi:stä en vastausta löytänyt, kun kaikissa nuottikirjoissa…

Kysytty

Miten saisin selville, missä nuottikirjassa on Juha Tapion säveltämiä/laulamia lauluja? www.helmet.fi:stä en vastausta löytänyt, kun kaikissa nuottikirjoissa ei ole tarkkoja tietoja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pelkästään Juha Tapion lauluista ei ole toistaiseksi ilmestynyt nuottikokoelmaa. Yksittäisiä lauluja on ilmestynyt esim. kokoelmissa :
Suomi pop 2007 / toimitus ja taitto Ari Leskelä. F-Kustannus, 2007.(Kelpaat kelle vaan).
Suuri pop-toivelaulukirja. 3 / Toimittaneet Virpi Kari, Ari Leskelä. F-kustannus, 2007. (Mitä silmät ei nää).
Suomi pop 2006 / toimitus: Ari Leskelä. F-Kustannus, 2006. (Pettävällä jäällä, Ohikiitävää).
Suomi iskelmä 2006 / Toimitus Ari Leskelä. F-kustannus, 2006.(Ohikiitävää).
Juutilainen, Esa- Markku : Lukion musa. 2 : Suomi : moniääninen Suomi / Esa-Markku Juutilainen, Tapio Kukkula. WSOY, 2006.( Luonasi vaan).
Nuoren seurakunnan veisukirja 2005 / toimittajat: Maria Laakso, Pekka Nyman. Nuorten keskus, 2005. (Väsyneet maan, Kuka muu?).
Juutilainen, Esa-Markku : Lukion musa. 1-2 : intro : musiikki ja minä : Suomi : moniääninen Suomi / Esa-Markku Juutilainen, Tapio Kukkula. WSOY, 2006.(Luonasi vaan).
Hits 2005 / toimitus: Elizabeth Friman, Ari Leskelä. F-kustannus, 2005.(Arvaamatta tuuli kääntyy vastaan).
Suomi Pop 2004 / Toimitus Ari Leskelä. F-Kustannus, 2004. (Mitä silmät ei nää).
Nuottien sijainti- ja saatavuustiedot pääkaupunkiseudulla käyvät ilmi HelMet –tietokannasta http://www.helmet.fi