Miten saan selville, mihin on haudattu eräs ihminen, jonka haudalla haluaisin käydä Jyväskylässä. Hän on kuollut 2000-luvun alkupuolella. Onko seurakunnilla…

Kysytty

Miten saan selville, mihin on haudattu eräs ihminen, jonka haudalla haluaisin käydä Jyväskylässä. Hän on kuollut 2000-luvun alkupuolella. Onko seurakunnilla joku keskitetty rekisteri, josta näkee kaikki tietylle paikkakunnalle haudatut vai onko rekisteri hautausmaakohtainen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Jyväskylän seurakunnan hautaustoimi ylläpitää rekisteriä hautausmailleen haudatuista vainajista. Jotta hautapaikka selviää, vainajasta pitää nimen lisäksi tietää syntymäaika. Tietoja hautapaikkarekisteristä voi kysyä puhelimitse. Yhteydenotot hautauspalveluihin seurakunnan vaihteen kautta p. (014) 636 611.
Tässä linkki hautaustoimen sivulle: http://rakenneuudistus.jklmaasrk.fi/yhteystiedot/hautaustoimi/