Otsikko
Miten pystyisin jäljittämään Apu- lehden vuodelta 1969 tai 1970, jossa on sukuani koskeva artikkeli? Voiko sukunimeä käyttää hakusanana jollain tavalla? Nimeä…

Kysytty

Hei! Miten pystyisin jäljittämään Apu- lehden vuodelta 1969 tai 1970, jossa on sukuani koskeva artikkeli? Voiko sukunimeä käyttää hakusanana jollain tavalla? Nimeä ei ole muilla.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Apu-lehti ilmestyi vuosina 1968-72 nimellä Uusi Apu. Kansalliskirjastosta voisi saada kaukolainaksi mikrofilmatut vuosikerrat lehdestä. Hakumahdollisuutta lehden sisällöstä ei ole.

0 ääntä

Kommentit

Lehtien toimituksilla on usein omia arkistointijärjestelmiään. Soitto Apu-lehden toimitukseen voi kannattaa, vaikkakaan varmaa ei ole, että siellä osattaisiin auttaa.