Miten muodostuu diplomaattiautojen rekisteritunnus: CD-xxyy, eli jotenkin maa on varmaankin rekkarissa esillä. Kolhin yhtä CD-autoa hiukan aikaa sitten ja…

Kysytty

Miten muodostuu diplomaattiautojen rekisteritunnus:

CD-xxyy,

eli jotenkin maa on varmaankin rekkarissa esillä.
Kolhin yhtä CD-autoa hiukan aikaa sitten ja jätin lapun teosta mutten saanut vastausta. Olisi mukava saada tietää mikä maa oli kyseessä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomessa Ajoneuvohallintokeskus vastaa ajoneuvojen rekisteritoiminnasta ja hoitaa muita rekisteröintiin liittyviä tehtäviä. - Ajoneuvorekisterikysymyksen voi tehdä Internetissä, postitse tai tekstiviestillä. Internetosoitteesta http://tietopalvelu.ake.fi/servlet/tulkku?url=index_yritykset&language=… löytyy lisää tietoa asiasta. Puhelinnumero on luettelossa.