Miten monta kertaa voi lainan uusia ja kun sen uusii niin montako "lisä"päivää sille saa?

Kysytty

Hei, miten monta kertaa voi lainan uusia ja kun sen uusii niin montako "lisä"päivää sille saa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jyväskylän kaupunginkirjastossa lainan voi uusia 5 kertaa, jos siitä ei ole varauksia. (Poikkeuksena viikkolainat, joita ei voi uusia lainkaan.) Kun lainan uusii, laina-ajan jatko lasketaan uusimispäivästä alkaen, eli kirjoille saa lisää laina-aikaa 4 viikkoa, lehdille 2 viikkoa ja DVD-levyille viikon.

Lisää tietoa laina-ajoista ja uusimisesta löydät nettisivuiltamme:
http://www.jyvaskyla.fi/kirjasto/asiointi/laina-ajat