Miten minun olisi mahdollista saada Bernie Waynen ja Lee Morrisin Blue Velvet kappaleen pianolle sopivat nuotit? Veijo Minkkinen

Kysytty

Hei! Miten minun olisi mahdollista saada Bernie Waynen ja Lee Morrisin Blue Velvet kappaleen pianolle sopivat nuotit?

Vastaus

Vastattu

Helppo pianosovitus löytyy esimerkiksi kokoelmasta Songs of the 60's. Kokoelmaa näytti äsen olevan kaksi kappaletta hyllyssä eli siitä vaan linkin kautta varaamaan.

Heikki Poroila