Miten ihmeessä pääsee oman kirjaton sivulle? Sen seitsemän mutkaako. Siis se keskikirjasto,vai mikä se tänään on.

Kysytty

Miten ihmeessä pääsee oman kirjaton sivulle? Sen seitsemän mutkaako. Siis se keskikirjasto,vai mikä se tänään on.

Vastaus

Vastattu

Hei! Keski-kirjastojen verkkokirjaston sivut löytyvät suoraan menemällä www.keski.finna.fi  Lainojesi hallintaan tarvitset kirjastokortin takana olevan käyttäjätunnuksen ja pin-koodin jonka saat kirjastosta.

Jos haluaa tarkastella jonkin tietyn kirjaston aukioloaikoja/tietoja, niin etusivun pudotusvalikoista voi valita haluamansa kirjaston tiedot.