Miten ihmeessä Helmetin alueen kirjastot eivät saa kokoelmiinsa kohtuullisessa ajassa Kati tervon Kesäpäiväkirjaa, kun kuitenkin Kata Kärkkäisen uutuutta tuli…

Kysytty

Miten ihmeessä Helmetin alueen kirjastot eivät saa kokoelmiinsa kohtuullisessa ajassa Kati tervon Kesäpäiväkirjaa, kun kuitenkin Kata Kärkkäisen uutuutta tuli hetsillään HUIKEAT 64 kappaletta. Eikö edes yhden niistä olisi voinut vaihtaa Tervon kirjaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kati Tervon kirjaa on tulossa HelMet-kirjastoihin ja tilattu kappalemäärä on 101. Ensimmäinen painos on myyty loppuun ja toinen on vasta tulossa, jota olemme jääneet odottamaan.
Kirjaa esitettiin kustantajan syysluettelossa vaikka se ilmestyi jo huhtikuussa.
Teos on siis pian tulossa.