Otsikko
Mitä teoksia on kirjoittanut psykologi Keijo Tahkokallio?

Kysytty

Mitä teoksia on kirjoittanut psykologi Keijo Tahkokallio?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oulun kaupunginkirjaston kokoelmista http://www.ouka.fi/kirjasto/intro/index.html hakemalla tekijänä Tahkokallio, Keijo löytyy seuraavat teokset:

Huhtamäki, Harri & Kinnunen, Heikki & Tahkokallio, Keijo: Suomalainen ilme, 1977
Tahkokallio, Keijo: Miksi jännitän, 1981
Tahkokallio, Keijo: Ajattele myönteisesti : avaimia muutokseen , 1992
Tahkokallio, Keijo: Myönteinen ajattelu lasten kasvatuksessa : miten sanotaan ei myönteisellä tavalla, 1995
Tahkokallio, Keijo: Peruna kerrallaan : älyä tunteittesi taika, 1998
Tahkokallio, Keijo: Kotipesän lämpöä etsimässä : kirja vanhemmuudesta, rakkaudesta ja rajoista , 2001

Lisäksi löytyy pari teosta, joihin sisältyy Keijo Tahkokallion artikkelit:

Myönteinen ajattelu kasvatuksessa / Keijo Tahkokallio
Teoksessa: Sadun voimat : lapsi tuo sadun tullessaan, 1996

Lasten elämä on täyttä teatteria / Keijo Tahkokallio
Teoksessa: Sadun voimat II : Polunpäitä sadun maailmaan

Suomen kansallisbibliografiassa mainitaan em. lisäksi:

Tahkokallio, Keijo: Hoitosetä : radiodokumentti, 1982

Aikakauslehtiartikkeleita ei ole tässä huomioitu.