Mitä on kognitiivinen heikkeneminen?

Kysytty

Mitä on kognitiivinen heikkeneminen?

Vastaus

Vastattu

Google vastaa vastauksella, jonka se on kääntänyt englannista:

Kognitiivisilla toiminnoilla tarkoitetaan tiedon käsittelyyn liittyviä toimintoja eli muun muassa havaitsemista, ajattelua ja muistamista. hyödyntää havaintoja työssä ja arjessa selviämiseen. Neurologiset sairaudet voivat aiheuttaa ohimeneviä tai pysyviä muutoksia kognitiiviseen suoriutumiseen.

Kognitiivisella heikkenemisellä tarkoitetaan näiden taitojen huononemista.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Lähdeviite? Mistä google sanoo ottaneensa tekstin?